معرفی برترین های جشنواره هنری خط ۵۷

جشنواره هنری خط ۵۷ که همزمان با سالروز شهادت شهید بهشتی آغاز شده بود با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۰۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
دبیر جشنواره هنری خط ۵۷ گفت: این جشنواره از هفتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت شهید بهشتی آغازشد و در هفته دولت و به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با معرفی برترین‌ها پایان یافت.
اسماعیل مدبر مقدم با بیان اینکه این جشنواره با محوریت اعتقاد و نفوذ برگزار شد افزود: این جشنواره در ۶ بخش پوستر، کاریکاتور، عکس، شعر، موسیقی و فیلم کوتاه بود.
وی ادامه داد: موضوعات این جشنواره سازمان منافقین، اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفتمان انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و اندیشه امام (ره) بود.
دبیر جشنواره هنری خط ۵۷ با بیان اینکه در اختتامیه جشنواره از آهنگ مرتضی باب و فیلم کوتاه آقای سلیمی راد رونمایی شد گفت: در این اختتامیه از داوران و برگزیدگان جشنواره هم تجلیل که با استقبال مردم روبرو شد.
اسماعیل مدبر مقدم افزود: ۱۰۹ اثر به این جشنواره ارسال شد و داوران از هر بخش سه نفر را انتخاب و در مجموع از ۱۸ هنرمند تجلیل شد.
ستار هدایت خواه فعال فرهنگی استان هم در این مراسم گفت: خط ۵۷ خط خلوص و اسلام ناب محمدی است که در آن هم برای سیاست، فرهنگ و اقتصاد برنامه‌های کاملی دارد.
وی با بیان اینکه قالب‌های هنری ماندگارتر و تاثیرگذارترند افزود: هنرمندان باید با هنرخود اسلام ناب محمدی را سیقل دهند و با ظرافت هنرمندانه آن را برای دیگران تبیین کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار