خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سردار سلیمانی در دیدار تخبگان بسیجی استان فارس با تصریح بر اینکه در مهندسی راه بسیج، خلأ تئوریک نداریم تأکید کرد: همه راهبرد‌ها در بسیج توسط مقام معظم رهبری تشریح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۰۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، عصر امروز با نخبگان بسیجی و برترین های جشنواره های مختلف بسیجی استان فارس، در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بسیجیان از دغدغه های خود و نیز ابتکارات پایگاه ها و نواحی مقاومت استان سخن گفتند.

سردار سلیمانی پس از شنیدن ابتکارات و دغدغه های بسیجیان فارس، با بیان اینکه مطالب خوبی شنیدیم و یکی از بهترین جلساتی که در مجموعه بسیج داشتیم، جلسه امروز و بین نخبگان استان فارس بود گفت: تمرکز توجه در سازمان بسیج، و حوزه های مقاومت، باید به سطح اصلی معطوف شود.

وی با اشاره به اینکه سطح اصلی شامل 162 رده و بسیار گسترده است اظهار داشت: چون این سطح خیلی گسترده است، در شرایط پیش رو که نیاز به حضور نوجوانان و جوانان پای کار انقلاب و ضرورت های انقلاب احساس می شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که تاکید کردند این حضور باید ظهور یابد، در کانون توجه قرار گرفتن سطح اصلی را در دستور کار قرار دهیم.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اشکالاتی که در این جلسه بیان شد، اشکالات محتوایی و درست بود. با توجه به گفته های شما، باید اجازه دهیم که بسیج با آن مغز متفکر خود اولویت بندی شود و راه کار بومی ارائه گردد.

سردار سلیمانی با تصریح بر اینکه بخشی از این مسائل، درون پایگاهی است تأکید کرد: پایگاهی که خودش راه را می شناسد و فعالیت میکند و به عنوان رتبه های برتر هم معرفی می شود، فقط نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند، اما در دستورالعمل ها، خطاب ما پایگاه های غیرفعال هستند.

وی اظهار داشت: هر واحد بسیج، حود یک مغز متفکر است، اما اگر پایگاهی فعال نیست، دستورالعمل بلاغ می شود تا بتواند فعال شود و ا زرکود خارج شود. اگر پایگاهی دید طرحی ناقص است، کامل کند و طرح کاملی را ارائه دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه سازمان بسیج به دنبال این نیست که مرتب طرح ابلاغ کند گفت: برای بسیج، در تدابیر و مهندسی راه، خلأ تئوریک نداریم و همه راهبردها توسط مقام معظم رهبری تشریح می شود. پس بسیج یک پشتوانه فکری عمیق دارد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اینکه در برنامه ها و مناسبات مختلف پایگاهها چگونه اهداف را محقق می کنند، انتخاب با پایگاههاست. راههای کم هزینه تر و بربازده تر، طرفدار بیشتری دارد.

وی با یادآوری اینکه در استان فارس 9 هزار رده بسیج وجود دارد افزود: هر استان و شهرستانی باید راهکار اجرای دستورالعمل ها را برای خود احصا کند.

سردار سلیمانی قول داد که طرح تجهیز پایگاه ها مجددا در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها