نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت جهادی کشورمان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۹۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

 

آیت الله علی اکبر قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بی‌شک خدمت و کار در جهاد کشاورزی عبادت بوده و در سایر ارگان‌ها نیز چنین است تا جایی که، نیت و انگیزه در کارها حرف اول و آخر را زده و مسیر عمل را تعیین می‌کند.

وی تصریح کرد: در صدر اسلام پیامبر(ص) به مسلمانان دستور هجرت از مکه به مدینه داده و رسول اکرم(ص) فرمود اعمال شما بسته به نیات شما است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر اسلام(ص) به اباذر گفت، در هر کاری، یک انگیزه سالم حتی در خوردن و خوابیدن باید داشته باشی و اگر آدمی با این نظر چیزی را بخورد که انرژی گرفته و برای خدا بندگی کند یا بخوابد و استراحت کند و برای مردم خدمت کند ثواب و پاداش دارد.

وی تاکید کرد: مسوولان باید جهادی پیش رفته تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی خوشبین شوند و از سوی دیگر تمام کارهایی که مربوط به انقلاب است همه عبادت است.

قریشی با اشاره به اینکه می‌توان انقلاب و حکومت را به عنوان کارخانه در نظر گرفت تصریح کرد: اگر اقدامات ادارات و سازمان‌ها به خوبی پیش رود، انقلاب به خوبی پیش رفته و اگه نیت مسوولان مناسب باشد فعالیت و تلاش آنها عبادت است.

وی اظهار کرد: اگر انسان در کار گروهی و فردی تلاش کند، امداد خداوندی نیز به کمک آمده و در آن صورت آن کار شکست ناپذیر و دائمی می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: انسان در هر کاری زحمت و استقامت کند خدا نیز کمک کرده و برای مثال ملت ایران فشار بسیاری از ناحیه تحریم و فشار اقتصادی دشمن کشیده اما خدا به این ملت امدادرسانی کرد.

وی تصریح کرد: خدا فرمود اگر دشمنان با شما بجنگد حتما شکست می‌خورد چون کسی به کمک آنها نمی‌روند و هم‌اکنون تمامی دشمنان از این انقلاب و مردم ترسیده چون به این ملت، امداد غیبی خدا می‌رسد پس شکست‌ناپذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات