مسوول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد استان خبر داد
مسوول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: بیش از 1 هزار و 219 کانون در سراسر استان راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۶۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

 حجت الاسلام اباذر بیگی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ کانون جدید در استان افتتاح شده است، اظهار کرد: مجوز افتتاح ۷۰ کانون نیز در استان صادر شده که تا پایان سال جاری شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال‌حاضر ۱۲۱۹ کانون در استان فعالیت دارند، افزود: آذربایجان غربی بعد از خراسان شمالی، دومین استان برتر در زمینه فعالیت‌های اوقات فراغت بوده است.

وی عنوان کرد: ۸۷ هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در سایت بچه‌های مسجد ثبت نام کرده که در صورت تکمیل ثبت‌نام این تعداد به بیش از ۱۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

این مقام مسوول در ادامه سخنان خود بابیان اینکه بیش از ۹۸ درصد آمار فعالیت کانون‌های مساجد استان در سایت بچه‌های مسجد به ثبت رسیده، اظهار کرد: عمده این فعالیت‌ها در حوزه قرآن و عترت و پس از آن در حوزه هنر بوده و این آمار از فعالیت‌ها، نشان دهنده مشارکت بسیار خوب اعضای کانون‌های مساجد استان در برنامه‌های اوقات فراغت است.

پایان پیام

ارسال نظرات