مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب گفت: دولتمردان برای تحقق ارزش‌های انقلاب در گام دوم انقلاب باید بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۵۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

حجت الاسلام سید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: دولتمردان برای تحقق ارزش‌های انقلاب در گام دوم باید بیشتر تلاش کنند، آنچه که در هر دوره از دولت‌ها مورد انتظار ملت انقلابی ایران است، گام برداشتن برای تحقق آرمان‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: دولت در تراز انقلاب اسلامی، برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت عظمای مهدی آل محمد ( عج ) حرکت می‌کند.

سیدصادقی اضافه کرد: دولتی که التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از نیروهای انقلابی داشته باشد و برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای آن با نشاط، قدرت و احساس مسئولیت گام بردارد، این دولت در تراز انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی ضمن ارج نهادن به مواضع انقلابی و ضدآمریکایی دولتمردان آنچه که مورد انتظار ملّت ماست، نیل به اهداف انقلاب و اقدام به دفع شر بدخواهان و دشمنان است.

 سیدصادقی تاکید کرد: دولتمردان باید به مسائلی همچون دل نبستن به بیگانگان و اتکاء به درون، مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی با روحیه انقلابی، پاکدستی و ساده زیستی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و پاسداری از استقلال و آزادی و عزّت ملّی و  حفظ بیت المال توجه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات