خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی:

18 موکب از آذربایجان غربی برای حضور در پیاده روی اربعین اعلام آمادگی کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی گفت: 18 موکب از آذربایجان غربی برای حضور در پیاده روی اربعین اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۴۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

 حسن حسینی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ۱۸ موکب از استان برای حضور در پیاده‌روی اربعین ۹۸ اعلام آمادگی کردند  که نسبت به  سال گذشته 5 موکب اضافه شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ثبت‌نام موکب‌های اربعین از (۱۵ اردیبهشت‌) آغاز شده، افزود: ثبت‌نام تا ۱۵ شهریورماه سال جاری ادامه خواهد یافت که تا به امروز 18 موکب ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ موکب از ارومیه، ۱ موکب از ماکو، ۲ موکب از میاندوآب، ۲ موکب از خوی و ۲ موکب نیز از نقده حضور خواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه  از تعداد ۱۸ موکب ثبت‌نام‌کننده، ۳ موکب به دلیل عدم وجود توانمندی‌های لازم رد شده بودند، خاطرنشان کرد: این  موکب‌ها با دیگر موکب ها ادغام خواهند شد تا به خدمت‌رسانی مطلوب در پیاده‌روی اربعین بپردازند و همچنین مابقی موکب‌ها نیز در انتظار صدور پروانه هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود اذعان کرد: با توجه به اینکه امسال ویزا حذف شده است، تمامی علاقه‌مندان به شرکت در پیاده‌روی اربعین باید از طریق سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

پایان پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار