مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: این سازمان با تحت پوشش داشتن بیش از 175 هزار نفر از بازنشستگان به همراه خانواده‌های آنها، همواره در حد توان و مقدورات همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه کند.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: این سازمان با تحت پوشش داشتن بیش از 175 هزار نفر از بازنشستگان به همراه خانواده‌های آنها، همواره در حد توان و مقدورات همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه کند.

محمدرضا بیدهندی به مناسبت 25 ذی الحجه روز تکریم خانواده و بازنشستگان در پیامی ضمن تبریک این روز افزود: دوره بازنشستگی، بخشی از زندگی است که همراه با پختگی و تجربه است و بازنشستگان و سالمندان گنجینه های با ارزشی هستند که وجودشان چراغ راه زندگی جوانان است.

وی ادامه داد: بنیان‌های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور، با همت و همیت زنان و مردانی بنیان گذاشته شده است، که موی خود را در آسیاب توسعه و پیشرفت این آب و خاک، سپید کرده‌اند و هر نقشی که بر دستان و چهره آنان افتاده، درسی گرانبهاست از تجربه‌هایی که نباید به سادگی فراموش شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات