عادل یوسفی حاجیور
در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ برگزارشد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت: سومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ به منظور معرفی و تجلیل از رده ها، حوزه و پایگاه‌های برتر سال 97، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۷۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی  ، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظام مند کردن و همچین معرفی رده‌های موفق‌تر و ترغیب و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی را ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی با تجلیل از اقدامات بسیجیان در عرصه های مختلف افزود:  بسیج یکی از مولفه های بزرگ و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود .

سرهنگ موسایی گفت: ما کارهای مختلف و زیادی را در سطح شهرستان با کمک و همت بسیجیان عزیز انجام دادیم ، از جمله تامین جهیزیه برای نو عروسان ، ساخت مسکن نیاز مندان ، طرح های عمرانی و تامین بخشی از نیاز مندی دانش آموزان از جمله کیف و کفش ، لوازم تحریر  که این کارها نیز نتیجه بخشی از زحمات بسیجیان شهرستان است .

  وی تصریح کرد: بسیجیان عزیز و ولایتمدار شهرستان در تامین امنیت این شهرستان نیز تاثیرگذار هستند، درگشت های رضویون که نمایش اقتدار و صلابت این بسیجیان  است و نیز  در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و حلقه های  صالحین حضوری فعال دارند .

سرهنگ موسایی در ادامه افزود:، مجموعه بسیج با ادارات و نهادهای دولتی نیز همکاری بسیار خوبی داشته و دارند ، در بارندگی های امسال و سیل هایی که در سطح منطقه جاری شد بسیجیان عزیز در بحث امداد رسانی و اسکان مردم کمک های بسیار زیادی انجام دادند.   

ارسال نظرات