فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد:

جشنواره اشراف بیانگر سطح کارآمدی رده هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در آئین تجلیل از رده های برتر این ناحیه گفت: در جشنواره اشراف میزان و سطح کارآمدی هر رده به تفکیک و به دقت مشخص می شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد در آئین تجلیل از رده های برتر این ناحیه در سومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر گفت: در جشنواره اشراف میزان و سطح کارآمدی هر رده به تفکیک و دقت مشخص می شود.

سرهنگ پاسدارموسی انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد در این مراسم با تقدیر از افراد خدوم و رده های برتر سپاه شهرکرد، گفت: یکی از پارامترها برای انتصابات در سپاه بحث ارزیابی عملکرد افراد است که در اِشراف مشخص می شود و همچنین در بحث کلان نیروهای مسلح نیز وقتی گزارشات اِشراف محضر فرمانده معظم کل قوا ارائه می گردد، میزان و سطح کارآمدی هر نیرویی به تفکیک مشخص می شود.

وی، افزود: رشد بیش از پیش فرماندهان و مسئولان سپاه در  جهت تحقق مدیریت عملکرد، ترغیب در رفع معایب و نواقص سازماندهی و مأموریتی، تقدیر از فرماندهان و مسئولان و مدیران موفق تر سپاه در جهت تحقق شایسته سالاری، ایجاد زمینه لازم برای بهره برداری بیش از پیش با رویکرد استفاده از تمام ظرفیت های انسانی، مادی معنوی و ارج نهادن به تلاش های فرماندهان و مدیران در راستای تحقق اهداف و اجرای مأموریت ها از اهداف اصلی برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سرهنگ انصاری در پایان تصریح کرد: اِشراف پدیده نوظهور و ارزشمندی است که از ذهن خلاق فرمانده معظم کل قوا شکل گرفت و نقش بسزایی در پیشرفت عملکرد محورهای مأموریتی کارکنان، فرماندهان، مسئولان و مدیران سازمان دارد.

ارسال نظرات