خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی فردوس گفت: کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان فردوس توانست در هشمتین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه استان عنوان موفق ترین رده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان خراسان جنوبی را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۷۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مهندس مهدی باقری مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان فردوس در میان رده های بسیج و اقشار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس توانست موفق ترین رده و کانون برتر شهرستان را در اولین جشنواره مالک اشتر ناحیه به خود اختصاص دهد .

وی عنوان داشت: همچنین کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان فردوس توانست در هشمتین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه استان عنوان موفق ترین رده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان خراسان جنوبی را به خود اختصاص دهد.

انتخاب کانون بسیج مهندسین کشاورزی فردوس به عنوان موفق ترین رده

 باقری، کسب این افتخار بزرگ و  کسب عنوان موفق ترین رده  در شهرستان و استان را  در نتیجه همت، تلاش و کوشش اعضا و مربیان این کانون بیان داشت.

وی از سرهنگ خدادادی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس، دکتر جویبان رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان و مهندس حفاظی همکارشان در همراهی و همکاری با این کانون  تشکر و قدردانی کرد.

 باقری این افتخار آفرینی بزرگ را محضر تمام همشهریان،کشاورزان و دامدران عزیز تقدیم و تبریک گفت.

انتخاب کانون بسیج مهندسین کشاورزی فردوس به عنوان موفق ترین رده

وی، این انتخاب را بواسطه زحمات اعضای کانون شهرستان در قالب طرح ملی همگام با کشاورز و فعالیت گروه های جهادی دانست و از زحمات تمام اعضای کانون، همکاران خود و روئسا و مدیران ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور عشایری، تعاون روستایی،  بهزیستی شهرستان فردوس و به خصوص ریاست اداره دامپزشکی شهرستان سرایان تشکر و  قدردانی کرد.

باقری افزود: همچنین از کلیه مجموعه ها و نهادهای فعال در بخش کشاورزی از جمله صندوق بیمه محصولات و دام شهرستان و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که ما را در  برنامه ها و اهداف کانون همراهی نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم.

انتخاب کانون بسیج مهندسین کشاورزی فردوس به عنوان موفق ترین رده

وی گفت: یقیناً کسب این عناوین و افتخارات با همراهی و همکاری همه جانبه تمام افراد محقق می شود که ما قضاوت و داوری این گونه عناوین را به خود مردم و کشاورزان عزیز می سپاریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها