دیدار کادر فرماندهی سپاه ناحیه خوشاب با فرمانداران و بخشداران این شهرستان

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان باهنر و رجایی  کادر فرماندهی سپاه خوشاب با فرماندار  شهرستان و بخشداران بخش‌های تابعه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۵۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان باهنر و رجایی  کادر فرماندهی سپاه خوشاب با فرماندار  شهرستان و بخشداران بخش‌های تابعه دیدار کردند.
 
در این دیدار ضمن تاکید بر اجرای کار‌های جهادی و انقلابی، به موضوع خدمت رسانی بسیج به مردم در عرصه‌های مختلف اشاره شد که سرهنگ حامد فرمانده سپاه خوشاب گزارشی از اعزام گروه‌های جهادی و میزان کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور ارائه کرد.

سرهنگ حامد افزود: سپاه خوشاب یکی از فعالترین نهاد‌های کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور در خراسان رضوی بوده است که این نتیجه جز داشتن روحیه جهادی و انقلابی بسیجیان و مردم نیست.

در این دیدار ضمن تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) مهندس ابارشی فرماندار شهرستان خوشاب از اردوی جهادی مسئولین شهرستان در اینده خبر داد و داشتن روحیه جهادی در مسئولین را باعث رشد و پیشرفت شهرستان دانست.

در حاشیه این دیدار به مناسبت تبریک هفته دولت از فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و بخش مشکان لوح یادبودی از طرف سپاه خوشاب اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها