مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه تمام فرمایشات مقام معظم رهبری برگرفته از آیات قرآن کریم اگر مسئولین به آموزه‌های قرآن توجه می‌کردند مشکلی نداشتیم.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۴۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات پایوران و خانواده سپاه امام رضا (ع) در سالن غدیر پادگان شهید برونسی اظهار داشت: خداوند به شما فعالین در عرصه قرآن این توفیق را عطا کرده تا با این فضا‌های معنوی روح خود را سیر کرده کنید.

وی افزود: بهترین غذای روح، قرآن کریم است و نشستن بر سر سفره قرآن کریم مکان و زمان نمی‌شناسد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: قرآن زنده است و برای همه زمان هاست. کسانی که می‌گویند قرآن مختص زمان خود بوده و دیگر کهنه شده است در پاسخ به این افراد باید گفت اگر مسئولین به آموزه‌های قرآن توجه می‌کردند مشکلی نداشتیم. تمام فرمایشات مقام معظم رهبری برگرفته از آیات قرآن کریم است.

وی عنوان داشت: ثروتمندترین افراد کسانی هستند که بر سر سفره قرآن نشسته اند. قرآن بی نیاز است که بدون آن غنا معنا ندارد.

باقری قرآن را بزرگترین درمان بشر دانست و گفت: زیبایی قرآن در این است که فرد با صوت زیبا آن را تلاوت کند؛ و طبق فرمایش امام صادق (ع) کسی که حافظ قرآن باشد و دلش را گنجینه قرآن کرده و به آن عمل کند همنشین سفیر خداوند است.

وی در پایان تاکید کرد: قصه‌های قرآن صرفا برای شنیدن نیست بلکه باید از آن‌ها درس گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها