خبرهای داغ:
دوچرخه سواران کانون دوچرخه سواری امام رضا (ع) کاشان مسیر 1200 کیلومتری این شهرستان تا مشهدالرضا را با نام و یاد «شهدای حریم ولایت و امنیت کشور شهدای لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» رکاب می‌زنند.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۴۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، محمد قنبری، مدیر کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) کاشان گفت: این کاروان برای بیست و دومین سال متوالی مسیر کاشان تا مشهد را با غبارروبی گلزار‌های شهدای شهر‌ها و روستا‌های در مسیر با گلاب ناب کاشان رکاب می‌زنند.
دوچرخه سواران این کانون حرکت خود را روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه از گلزار شهدای دارالسلام کاشان با تجدید میثاق با شهدا و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا آغازکردند.
او، افزود: یکصد نفر از سراسر کشور برای حضور در این کاروان اعلام آمادگی کردند که۴۰ نفر از این تعداد در تمرینات و جلسات آموزشی انتخاب شدند.
به گفته او، برنامه‌های کانون دوچرخه سواران امام رضا هر سال با نام سرداران و شهدای کاشان، شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود که امسال نیز دوچرخه سواران مسیر کاشان تا مشهد را با نام «شهدای حریم ولایت و امنیت کشور شهدای لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» رکاب می‌زنند.
مدیر کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) کاشان، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰ دوچرخه سوار میهمان از تهران، فیروزکوه، اصفهان، دزفول و کردکوی گرگان مسیر یکهزار و ۲۰۰ کیلومتری کاشان تا مشهد را رکاب می‌زنند.
قنبری، تصریح کرد: دوچرخه سواران کانون امام رضا (ع) کاشان مسیر ۱۲۰۰ کیلومتری کاشان تا مشهد را با عبور از هفت استان اصفهان، قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و ۵۰ شهر و ۲۰۰ روستا تا بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در خراسان رضوی طی می‌کنند.
او، یادآورشد: اعضای کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) کاشان را تلفیقی از نوجوانان، جوانان، میانسالان، پیش کسوتان و خانواده‌های معظم شهدا و یکی از آزادگان تشکیل می‌دهد.
به گفته او، حرکت این کاروان دوچرخه سواری با همکاری و پشتیبانی اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان، هلال احمرکاشان، آستان قدس رضوی، نیروی مقاومت بسیج کاشان، هیات دوچرخه سواری کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، موسسه هم اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان و شورای شهر کاشان انجام می‌شود.
مدیر کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) کاشان در پایان اظهارداشت: کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) در سال ۷۶ تأسیس شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها