خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان:

حضور نیروهای انقلابی در صحنه بسیار اثرگذار است

همایش فرهنگی ویژه خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان در اردوگاه شهید میرباقری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۰۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، همایش فرهنگی ویژه خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با سخنرانی سرهنگ فصیحی در اردوگاه شهید میرباقری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ فصیحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان در این همایش بیان کرد: آمریکایی ها هر روز به دنبال اغتشاش و آشوب در کشور هستند و برطبق فرمایش مقام معظم رهبری این ها تهدید نیست بلکه فرصت است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی اظهار داشت: می بایست با مفسدین اقتصادی برخورد قانونی صورت گیرد و جلوی نفوذ آقازاده ها گرفته شود و امسال سال پرخطری است. مقابله با فساد در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفته و حضور نیروهای انقلابی در صحنه بسیار اثر گذار است باید گوش به فرمان و مطیع رهبر عزیزمان باشیم.

جناب سرهنگ فصیحی افزود: امروزه دشمن در بحث فضای مجازی فعالیت و کار می کند و می بایست خیلی مراقب باشیم و در بحث دفاعی و امنیتی خیلی خوب کار صورت گرفته زیرا در دست بچه های انقلابی است ولی در بحث اقتصادی  خوب کار نشده زیرا در دست بچه های انقلاب نیست.

وی در پایان گفت: امسال باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس سال حساسی است و با توجه به این که قانون گذاری و نظارت درست و دقیق 2 محور اساسی مجلس است. باید نماینده اصلح را انتخاب کنیم زیرا اگر درست انتخاب کردیم خودمان نتیجه اش را می بینیم و اگر بد هم انتخاب کردیم بازهم نتیجه و ثمره اش را خودمان می بینیم و امروزه نیازمند یک مدیریت جهادی هستیم و باید تحلیل درست از اخبار و رویدادهای کشورمان داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود: باید در بحث امربه معروف و نهی از منکر خوب کار کرد و خود و خانواده خودمان  را با روشنگری، سعه صدر ، بینش و بصیرت کافی حفظ نماییم .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان دهاقان نیز در این همایش اظهار داشت: همه صحنه های زندگی آزمایش و امتحان الهی است و غیر از آزمایش چیز دیگری نیست و ما باید ببینیم از این آزمایش ها برنده بیرون میاییم یا بازنده و باید ببینیم آیا مطیع امر خداوند متعال هستیم یا مطیع نفسمان و ما می بایست سعی و تلاش خودمان را در دنیای امروزی که جنگ حق وباطل است انجام بدهیم که از این امتحانات و آزمایشات پیروز بیرون بیاییم.   

ارسال نظرات