فرمانده سپاه شهرستان ریگان ابراز داشت:سپاه و بسیج یک نهاد مردمی و خود را از مردم جدا نمی دانند و این اقتدار سپاه پاسداران به پشتوانه همین مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۸۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،سرهنگ مصطفی دهقانیان قبل ظهر امروز در بازدید از محل احداث مسجد روستای اکرم اباد چهگواری و در جمع مردم این روستا ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت:دولتمردان رهرو راه شهیدان رجایی و باهنر که دربین مردم حضور داشتند و درد و فقر افراد مظلوم را درک میکردند باشند.

وی ادامه داد:افرادی که دراین دولت خدمت می‌کنند راه و سیره شهدا را نیز دنبال کنند.

فرمانده سپاه ریگان ابراز داشت:سپاه و بسیج یک نهاد مردمی و خود را از مردم جدا نمی‌دانند و این اقتدار سپاه پاسداران به پشتوانه همین مردم است.

وی افزود:سپاه پاسداران همیشه سعی در این دارد که در همه موارد به مردم کمک و خدمت کند.

سرهنگ دهقانیان تصریح داشت:در مجموعه بسیج یکی از کار‌های که امروز باید انجام شود مباحث فرهنگی است که سپاه وظیفه خود را انجام می‌دهد، مساجد ازصدر اسلام تا به امروز محورفعالیت‌های اجتماعی وگروهی بوده و هستند.

ایشان در ادامه بیان کرد:آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز در جامعه به وجود آمده به این دلیل است که جوانان و نوجوانان از مسجد فاصله گرفته اند و ما باید فاصله بین مسجد و جوانان را روز به روز کمتر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان ابراز داشت:در بحث مسجد محوری افتخار مجموعه سپاه و بسیج این است که پایگاه‌های بسیج را به سمت مسجد سوق داده و پایگاه‌های بسیج در مساجد مستقر شدند و هر فعالیتی که انجام می‌دهند با محوریت مسجد است.

وی ادامه داد:طرح‌های دیگر مانند طرح شهید بهنام محمدی که مدرسه، مسجد و منازل را در یک خط و امتداد قرار داده و کارهم انجام میدهد و هدف این طرح است که خانواده، جوانان و نوجوانان را به مسجد سوق دهد.

دهقانیان با بیان اینکه سپاه و بسیج در شهرستان ریگان درقالب گروه‌های جهادی، قرارگاه پیشرفت آبادانی و محرومیت زایی اقدامات خوبی انجام داده است، اظهار داشت: در چندسال گذشته چندین مسجد و خانه عالم در روستا‌های محروم این شهرستان توسط سپاه پاسداران ساخته شده است.

فرمانده سپاه ریگان در پایان اذعان داشت: قرارگاه پیشرفت ابادانی سپاه در روستا‌های سرزه و کوهشاه در حال ساخت و تکمیل مسجد و مدسه است و در مرکز شهرستان اعتبار ۴۰ میلیون تومانی به ساخت مسجد، ولی عصر (عج) و نیز اعتبار ۲۰ میلیون تومانی به ساخت مسجد روستای اکرم آباد چهگواری کمک کرده ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات