حجت الاسلام کریم پور در جمع دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ، فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۶۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

جمهوری نظام اسلامی ایران چهل سالگی خود را جشن نگیرد.

کارشنای مسایل فرهنگی ادامه داد: در چنین نقطه عطفی، رهبر انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب و برای ادامه ی این راه روشن ، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دههی گذشته پرداخت و توصیه های اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه فرمودند، که مردم ایران به خصوص جوانان می بایست با همت مضاعف و در قالب پیشرفت های اعتقادی و معنوی ، گام دوم انقلاب را به سرمنزل مقصودبرسانند.

وی افزود: تفکر انقلابی و بسیجی ، تفکری است که ما را به عدم تمکین از قواعد بازی نظام سلطه وگرفتن بهانه از دشمن فرا می خواند. همانطور که در زمان جنگ تحمیلی هم تفکر انقلابی توانسته بود معادله جنگ را به نفع ایران به پایان برساندوجوانان ورزمندگان انقلابی آن زمان با اتکا به خودباوری وعزم راسخ خود این تفکر رادرعرصه های مختلف به نمایش گذاشتند.
کارشناس مسائل سیاسی  تاکید کرد :امروزه هم باید تفکر انقلابی در تمام قسمت ها و در راس امورات کشور حکم فرما شودونیروهای انقلابی وتوانمند کشور  از این فرصت بدست آمده استفاده نمایند و برای پیشرفت کشور در همه عرصه ها تلاش کنند.

ارسال نظرات