خبرهای داغ:
اصحاب رسانه استان قزوین در راه رسیدن به لرستان برای ایفای نقش رسانه ای خود خاطره میسازند
کد خبر: ۹۱۶۹۳۵۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

خبرگزاری  بسیج قزوین: ساعت چهار صبح جامعه بسیج رسانه از مقر فرماندهی سپاه صاحب الامرعج قزوین حرکت کردیم.

در مسیر خواهران خبرنگار، گپ و گفت خبری را مرور می کردند. توقفی کوتاه در شهر آوج برای خواندن نماز و تفس هوای پاک کوهستان، جانمان را شارژ کرد و در کنار دوستان خبر، خوردن صبحانه، روزی متفاوت و پرانرژی را نوید می داد.

 

سینا محمدی فرزند خانم عظیمی گرمی خاصی به کاروان داده بود. به لرستان می رفتیم، جایی که سالهای دور پدران ما کوچ غربت را برگزیده بودند.

سرزمین مردان سنگ‌و صخره که در دوران تاریخ، ایستاده و ماندگار، ایران را پاسبان بودند. جایی که مرزهای ایران به خاطر بزرگی و استواریشان به آنها تکیه داده و گربه وطن خرامان به دشمن می نگرد.

 

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه برای نماز اول وقت اصرار داشت. سجاد باغبان سرباز دوست داشتنی روابط عمومی سپاه استان هم با تلاش و تکاپو شادابی خاصی به کاروان داده بود.

دشت های پهناور و رشته کوه البرز را پشت سر گذاشتیم تا کاروان‌البرز به مهمانی زاگرس بروند.همانجایی که مردمانش بوی بلوط وشیر پخته می دهند. مردمانی که وفادارترین انسانها به تاریخ ایران بودند.

تنها قومی از ایران که شیعه دوازده امامی هستند. یادگاران کورش شاپور، از تبار آیت الله بروجردی، دست زمانه و قهر طبیعت آنان را گرفتار کرد.اما یاری  هموطنان بخشی از آلام آنها را تسکین داد.

 

ادامه دارد

نوشته های صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها