خبرهای داغ:
حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاء عام اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۳۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عمال شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون  گفت: حکم قصاص نفس حمید رضا درخشنده که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس از طی کلیه مراحل قانونی و تأیید در شعبه 19 دیوان عالی کشور و استیذان ریاست معظم قوه قضائیه در محل وقوع جرم به اجرا درآمد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری در چندین مرحله و در حضور مقام قضایی به جرم ارتکابی با طراحی قبلی اعتراف کرده بود گفت: تلاش گردید با توجه به حساسیت موضوع و جریحه دار شدن احساسات عمومی رسیدگی به این پرونده در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان با رسیدگی سریع به این پرونده  ثابت کرد عزم و اراده جدی در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی بر اساس قانون و رسیدگی به پرونده های مهم در اسرع وقت  و اجرای دقیق قانون در  خصوص مرتکبان جرائم مهم در کوتاه ترین زمان دارد.

گفتني است پس از اجراي اين حكم عموم مردم حاضر در صحنه از قاطعيت و سرعت عمل دستگاه قضايي در مجازات اين قاتل تشكر كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها