خبرهای داغ:

برگزاری همایش تبین گام دوم انقلاب درشوشتر

به گزارش خبرنگاربسیج نیوزخوزستان درشوشتربه همت معاونت فرهنگی وفرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر همایش تبین گام دوم انقلاب با حضور اقشارمختلف مردم،بسیجیان ،مسولان شهرستان ،وهادیان سیاسی در مقام متبرکه عباس این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۲۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

درابتدای این همایش سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ضمن تبریک اعیادپشت سرگذاشته دهه ولایت وغدیر خم ،در سخنانی به بیان ویژگی های راهگشای مسیرانقلاب در سندگام دوم انقلاب ونقش هدایتگری آن پرداخت و گفتند:جوانان باید با انگیزه از انقلاب حفاظت کنند.وامیدآفرینی را در جامعه برای برداشتن گام های بلندپیشرفت وترقی همه جانبه با نقش آفرینی جوانان که محور اصلی این سندو چشم اندازگام دوم انقلاب است هر چه بهترشکوفا شود.
ایشان افزودند:بیانیه گام دوم انقلاب در آغازچهل سالگی دوم انقلاب درحال تبدیل شدن به گفتمان ملی است. وماباید در همه سطوح مختلف جامعه آن را پیاده نمایم.
درادامه این همایش حاج آقا میرعلایی مسول فرهنگی سپاه ولیصر(عج) استان خوزستان ضمن تقدیر وتشکر از برگزارکنندگان این همایش به بیان بخشی از سندگام دوم انقلاب پرداخت وگفتند نقطه تفکر انقلابی وبسیجی تفکری است که مارابه تمکین از قواعد بازی نظام سلطه وگرفتن بهانه از دشمن فرا می خواند.ایشان ادامه دادند در زمان جنگ تحمیلی هم تفکر انقلابی توانسته بود که معادله جنگ را به نفع ایران به پایان برساندوجوانان ورزمندگان انقلابی آن زمان با اتکا به خودباوری وعزم راسخ خود این تفکر رادرعرصه موشکی به نمایش وکسانی هم مانند شهید تهرانی مقدم ودیگر همرزمان ایشان توانسته بود نقش خوبی را در جهت خنثی سازی نقشه دشمنان وتحول بزرگی را در صنعت موشکی کشورمان رقم بزنند که امروزه همان دشمنان میخواهند این صنعت عظیم وبومی را از دست ما بگیرند.
مسول فرهنگی سپاه ولیعصر(عج) ادامه دادند :امروزه هم باید تفکر انقلابی در تمام قسمتها ودر راس امورات کشور حکم فرما شودونیروهای انقلابی وتوانمد کشور باید از فرصت بدست آمده جهت بالابردن روحیه جهادی وپیش بردن همه امورات از این تفکر استفاده نمایم.
ایشان ادامه دادند دشمنان انقلاب امروزه با تمام امکانات وهجمه های خود قصد دارند به انقلاب اسلامی واهداف آن ضربه بزند وتمام ظرفیت خود را جهت نابودن کردن اسلام وولایت فقیه به کار گرفته ولی آنها باید بدانند که این جوانان ونیروهای انقلابی باهمان تفکر زمان جنگ تحمیلی نمیگذارند که دشمن به مقاصد خودبا استفاده از نفوذی که در لایه های دولت دارد برسد
ایشان ابراز کردند همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه ونیروهای انقلابی باشیم تا بتوانیم امورات کشور را به نحو احسنت وخوب انجام دهیم ،ایشان درپایان ا زحمات همه برگزار کنندگان ودست اندرکاران این همایش تقدیر وتشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها