مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۰۰ روستای این استان از نعمت برق برخوردارند.
کد خبر: ۹۱۶۹۲۰۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
حمید محمدپور در جمع خبرنگاران از برخوردار شدن ۱۷۰۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردارند ۶۶ خانوار روستایی این استان در هفته دولت امسال از نعمت برق خبرداد و گفت: در هفته دولت امسال هشت پروژه برق رسانی روستایی در مناطق مختلف این استان افتتاح شد که با افتتاح این پروژه ها، ۶۶ خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این خانوار‌ها را چهار میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: برای برق‌رسانی به این خانوار‌ها حدود شش کیلومتر شبکه‌های برق فشار متوسط و فشار ضعیف احداث شده است.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹ دستگاه ترانسفورماتور نیز برای برخوردار شدن این خانوار‌ها از نعمت برق پایدار، نصب شد.

محمدپور از برق‌رسانی به ۲۴ خانوار روستایی با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی در هفته دولت امسال هم خبرداد و گفت: برقرسانی به روستای" وهری" سرفاریاب چرام، " تنگ ابدال، چهتون و چاه چهل " بهمئی، " دلی تنکو، تنگ خشکزیلایی، فاریابک لوداب، کلمک لوداب و سرچات بادهوا " بویراحمد روستا‌هایی هستند که در هفته دولت امسال از نعمت برق برخوردار شدند.

وی مهم‌ترین مشکلات کنونی برای برقرسانی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را سخت گذری، کوهستانی و پراکندگی روستا‌ها عنوان کرد.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ روستا با جمعیتی حدود ۶۰ هزار مشترک در این استان از نعمت برق برخوردار هستند.
ارسال نظرات