خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین

کسب 5 مدال طلا و نقره در دوازدهمین لیگ علمی پایا توسط دانش آموزان قزوینی

ابراهیمی گفت: این مسابقات، بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام است که دانش آموزان قزوینی موفق به کسب 2 مدال طلا و 3 مدال نقره شدند.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۸۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز خیراله اله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه رضا ابراهیمی مسوول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین طی مراسمی در محل راه آهن قزوین با اهدای گل به پیشواز دانش آموزان پایه متوسطه که در دوازدهمین دوره لیگ علمی پایا، موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شده اند، رفتند.

رضا ابراهیمی مسوول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا، از دوم لغایت چهارم شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام است که باحضور دانش آموزان مسلمان از پنج کشور انگلستان، عراق، سوریه، افغانستان و لبنان برگزار شد که 560 نفر از ایران در این مسابقات شرکت کردند.

مسوول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در بهمن ماه سال گذشته در سطح مدارس شهرستانی و در اردیبهشت ماه سالجاری در سطح مدارس استانی برگزار شد و 277 تیم از استان قزوین در این مسابقات حضور داشتند.

ابراهیمی عنوان کرد: نهایتا پنج تیم پنج نفره شامل یک تیم دختران و چهار تیم پسران در فینال این مسابقات از استان قزوین حضور یافتند که نتیجه این مسابقات کسب مدال طلا در پایه هشتم، مدال طلا در رشته کارآفرینی، یک مدال نقره در بخش انفرادی پایه هشتم، یک مدال نقره در بخش انفرادی پایه نهم و یک مدال نقره در کارآفرینی می باشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این لیگ افزود: ترویج کار گروهی و مشارکت جویی دانش آموزان، خودباوری، جمع گرایی، ترویج امر پژوهشگری می باشد چرا که در کار فردی ما موفق عمل کرده ایم اما در کار گروهی، عملکرد ما ضعیف می باشد.

مسوول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: دانش آموزان در رشته های علوم پایه، علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، لیگ پژوهشی، لیگ کامپیوتر و لیگ کارآفرینی از پایه ششم ابتدایی تا پایه یازدهم در مسابقات پایا بایکدیگر به رقابت پرداختند.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها