خبرهای داغ:
۱۷۲ طرح عمرانی و اقتصادی در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان در شهرستان شاهرود همزمان در باغ ایرانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در چهارمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار سمنان بطور همزمان ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهرود افتتاح شد.
استاندار سمنان عصر امروز با استقبال سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود و سایر مسئولین در شاهرود حضور یافت و در گلزار شهدای این شهر حاضر به مقام شامخی شهدای والامقام ادای احترام کرد و گلزار شهدا را با حضور سایر مسئولین گلباران کرد.
استاندار سمنان در ادامه با حضور در باغ ایرانی مجموعه تفریحی و گردشگری آبشار فاز اول آن را افتتاح کرد و در ادامه طی آیینی همزمان ۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود را افتتاح نمود.
در این مراسم حجت الاسلام امینی، امام جمعه شاهرود در سخنانی تاکید کرد: کار‌های عمرانی و خدمت به مردم، مصداقی از انفاق است که ماندگار خواهد شد.
در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گزارشی از برنامه‌های هفته دولت و پروژه‌های افتتاحی ارائه کرد و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس نیز از زحمات دست اندرکاران شهرستان و استان در اجرای این پروژه‌ها تقدیر نمود.
استاندار سمنان نیز در این مراسم از وحدت و همدلی مسئولین شهرستان شاهرود در تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی تشکر کرد.
در پایان این مراسم استاندار سمنان و هیئت همراه با حضور در ترمینال شاهرود مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی آب شرب شهری را افتتاح و در ادامه با حضور در شهر مجن کارخانه تولید کنستانتره خوراک دام شاهوار دانه را افتتاح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها