هفتم و هشتم شهریور؛

جشن عاطفه ها با عنوان «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: این جشن هفتم و هشتم شهریور در تبریز و دیگر شهرستان های استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۸۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی جشن عاطفه ها را مهم ترین موضوع برای توسعه و پیشرفت کشور در زودن فقر از طریق آموزش عنوان و بیان کرد: برگزاری این جشن در حقیقت سرمایه گذاری برای اینده کشور  است.

وی ادامه داد: مردم نوعدوست آذربایجان شرقی از طریق پایگاه های کمیته امداد و شماره گیری  #۳*۵*۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه می توانند در جشن عاطفه ها مشارکت داشته باشند.                 

کلامی با بیان اینکه با کمک مردم خیر آذربایجان شرقی برای دانش آموزان تحت حمایت بسته های تحصیلی تهیه و توزیع خواهد شد، اضافه کرد: در سال جاری برای همه دانش آموزان تحت حمایت کلاس های کنکور و آموزشی برگزار می شود.   

وی با تاکید به اینکه کمیته امداد صندوق صدقات نیست، اظهارداشت: کمیته امداد تهاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که در نشاط جامعه نقش دارد.                                                   

   کلامی ادامه داد: اکر فرهنگ اسلام در جامعه به درستی ترویج شود هدف کمیته امداد که ریشه کنی فقر است محقق و در نتیجه آن در جامعه نشاط ایجاد می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۷۶ هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: ۲۱ هزار خانواده به تعداد کمیته امداد اضافه شده، ولی به علت مشکلات اقتصادی ۳۰ درصد اعتبارات کمیته امداد کاهش یافته است، از این‌رو توجه و کمک‌های مردمی بسیار موثر خواهد بود.

کلامی اضافه کرد: کمک های نقدی در جشن قربان امسال ۱۱۰ درصد و کمک های غیر نقدی مردمی ۱۴۰ درصد افزایش داشت.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در همه سرفصل‌ها ۳۵ درصد رشد مشارکت در استان داریم و طبق آمار پنج ماهه سال‌جاری ۴۵ درصد رشد در صدقات داشتیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها