امام جمعه شهرستان درگز گفت: به همت جوانان غیور این سرزمین، امروز دشمن به این نتیجه رسیده که غلبه بر نظام اسلامی ایران نه با جنگ نظامی ممکن است و نه جنگ اقتصادی.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تبیین کرد: کار‌های خوبی در حوزه‌های مختلف کشور انجام شده، اما مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، این‌ها در حدود ۴۰ درصد از توان دولت است.

حجت الاسلام ایروانی تشریح کرد: در شهرستان درگز هم با مطالبه گری جوانان انقلابی، سرمایه گذاری های  بخش خصوصی و همت مردم و مسئولین کار‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم خداوند توفیقات مسئولین را در راه خدمت به مردم بیشتر کند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای هیئت دولت به لزوم قدرشناسی مسئولین از فرصت خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: در این راستا همکاری و هم افزایی قوای سه گانه یکی از نکات حائز اهمیت است؛ هر چقدر قوای سه گانه بیشتر به هم کمک کنند توفیقات نظام در خدمت به مردم بیشتر خواهد شد.

امام جمعه درگز تصریح کرد: رونق تولید به چهار عنصر کلیدی یعنی نیروی انسانی، سرمایه، فناوری و مدیریت اقتصادی بستگی دارد که انصافا کشور ما در سه بخش اول خوب و عالی است، اما امان از مدیریت ضعیف اقتصادی؛ اگر در حوزه مدیریتی کار‌ها با روحیه بهتری انجام شود، ظرفیت‌های ذکر شده توان چند برابری خواهند داشت.

حجت الاسلام ایروانی تولید کنندگان را رزمندگان جنگ اقتصادی دانست و اظهار کرد: مشکل ما دانش و سرمایه گذار و تولید کننده و امثال این‌ها نیست؛ مشکل سنگ اندازی مسئولین در برابر پای تولید کنندگان است که هفت خوان را به هفتاد خوان رسانده اند؛ این یک معضل بزرگ بوده و برای مسئولین مایه ننگ است.

 وی افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که غلبه بر نظام اسلامی ایران نه با جنگ نظامی ممکن است و نه جنگ اقتصادی؛ تنها چیزی که می‌تواند در مغز‌ها تاثیر گذار باشد نفوذ فرهنگی و تحریک هوس هاست؛ لذا مردم و مسئولین باید با تمام توان به عرصه آمده و کمک کنند.

 امام جمعه درگز تصریح کرد: اینکه می‌بینیم تحرکاتی در صنعت، کشاورزی و تولید صورت گرفته یعنی در کشور بن بست نداریم، بنابراین دولت و مسئولان نگران لجن پراکنی دشمن نباشند و در این دو سال باقیمانده با فاصله گرفتن از حواشی و فرعیات، به فکر حل مسائل و مشکلات مردم باشند.

 حجت الاسلام ایروانی در پایان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های ۵ گانه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان خاطرنشان کرد: از همه جوان‌ها و صاحبان فکر و ایده دعوت می‌کنیم پای کار آمده و با روحیه جهادی و انقلابی خود در پی رفع چالش‌ها و استفاده از فرصت‌های شهرستان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها