خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به پیشرفت‌های شهرستان نهاوند در حوزه گردشگری گفت: در این شهرستان در طول سال‌های اخیر به اندازه چهل سال در حوزه گردشگری کار شده است که تقویت زیرساخت‌ها و امکانات از جمله آنها است.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

شهرستان نهاوند پیشرفت‌های خوبی در حوزه گردشگری داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در شورای اداری این شهرستان که با حضور آزادبخت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، الماسی مدیرکل امور سیاسی استانداری، ناصری فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است بابت کارهایی که نتوانستیم انجام بدهیم از مردم عذرخواهی کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های شهرستان نهاوند در حوزه گردشگری افزود: در این شهرستان در طول سال‌های اخیر به اندازه چهل سال در حوزه گردشگری کار شده است که تقویت زیرساخت‌ها و امکانات از جمله روشنایی، آسفالت راه دسترسی و... در سراب‌های گیان، فارسبان و گاماسیاب از جمله آنها است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در حوزه کشاورزی یکی از شهرستان‌هایی است که در استان و حتی کشور پیشرو است، اما متاسفانه در بحث صنایع تبدیلی مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه سرمایه‌گذار وارد شهرستان شده و در حال حاضر احداث سردخانه ۱۰هزار تنی با سرمایه‌گذاری ۱۳۰میلیارد تومان بخشی از مطالبات کشاورزان و باغداران پاسخ داده می‌شود و پایانی برای خام فروشی محصولات باغی نهاوند خواهد بود .

وی در خصوص راه‌های شهرستان نهاوند عنوان کرد: به اذعان مسئولین ارشد کشور و استان شهرستان نهاوند به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و خوشبختانه در حوزه راه پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و در حال حاضر راه‌های نهاوند دوران خوشی رو پشت‌سر می‌گذارند.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات آبروی نظام است و تلاش خود را خواهیم کرد که سالم‌ترین انتخابات را در نهاوند برگزار کنیم.

وی افزود: مدیران اگر به کاندیدایی بگویند کمک می‌کنیم، دروغ می‌گویند و اگر مدیری بگوید من بعد از ساعت کاری در اختیار خودم هستم ممکن است از لحاظ قانونی درست بگوید، اما این مدیر روز انتخابات به عنوان نماینده فرماندار در انتخابات حضور دارد، پس با اطمینان می‌گویم امانتدار خوبی خواهیم بود و سالم‌ترین انتخابات را در نهاوند برگزار خواهیم کرد.

ناصری در خاتمه گفت: انتخابات همچون شهرهای دیگر، تبلیغات انتخابات زود هنگام صورت گرفته است اما از همکاران خود به عنوان مجریان انتخابات و نماینده فرماندار می‌خواهیم وارد تبلیغات و حواشی نشوند و از کاندیداهای خاص حمایت نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات