خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

شهروندان برای استخراج بیت‌کویین مجوز اخذ کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: شهروندان برای استخراج بیت‌کویین باید مجوز اخذ کنند.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۶۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، اکبر حسن‌بکلو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در 27 نقطه استان مزارع بیت‌کویین شناسایی و جمع‌آوری شده همچنین مراتب هم به مراجع ذی‌صلاح منعکس شد، چنانچه شهروندان مجوز موردنیاز را در این زمینه دریافت کنند، می‌توانند نسبت به استخراج بیت‌کویین اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه دریافتی میانگین برق صادراتی است، ادامه داد: با کسانی برخورد می‌شود که بدون مجوز وارد این حیطه شده‌اند وگرنه در صورت طی مراحل قانونی می‌توانند به عرصه وارد شوند.

این مسوول گفت: ۹۰ درصد مشترکین برق استان در راستای اجرای طرح قبض سبز، نسبت به ثبت تلفن همراه اقدام کرده اند، سالانه ۸ میلیون قبض برق چاپ می شود که با اجرای طرح ملی قبض سبز و حذف قبوض کاغذی، سالانه ۴ میلیون  برگ آچهار صرفه جویی می شود.

حسن‌بکلو افزود : در این راستا۹۰ درصد مشترکین برق استان نسبت به ثبت تلفن همراه اقدام کرده اند و با ثبت کامل تلفن های همراه، از اول مهرماه صدور قبض کاغذی برق حذف خواهد شد.

وی در خصوص پیک بار تابستان سال جاری عنوان کرد : امسال در استان، هیچ خاموشی از بابت کمبود برق نداشتیم و حتی خاموشی های ناشی از تعمیر و نوسازی شبکه ها نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشت.

اکبر حسن بکلو افزود: به مناسبت هفته دولت، تعداد ۱۲۹ پروژه برق رسانی در شهرهای ارومیه، اشنویه، پلدشت، شاهین دژ، مهاباد، میاندوآب،نقده، خوی، چایپاره، سردشت، پیرانشهر، سلماس و تکاب به بهره برداری رسید.

وی افزود: به مناسبت این ایام، بهره برداری از تعداد ۹ پروژه برق رسانی در روستاهای نفتو، زنکره، داشلی بولاغ، عربین کندی، مسجدلو، مجنون به به جیک، جعفرآباد، کانی محمدعلی و چیچکلو با اعتبار ۳۹۰۷۱ میلیون ریال در شهرهای چالدران، خوی، بوکان و تکاب آغاز شده است.

حسن بکلو ادامه داد: برای بهره برداری از ۱۲۹ پروژه برق رسانی در سطح استان، ۹۱ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، ۱۱۴ دستگاه پست هوایی و ۷۲ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام اینکه شرکت برق هیچ مسئولیتی در قبال تامین روشنایی جاده‌ها ندارد، در خصوص تامین روشنایی معابر جاده شهید کلانتری ابراز کرد : ۲۷ کیلومتر طول جاده شهید کلانتری است که تنها ۵ کیلومتر آن روشنایی داشت که این شرکت در قالب پیمانکاری با وزارت راه، روشنایی ۸ کیلومتر آن را تامین کرده است.

وی تصریح کرد: تعداد مشترکین برق استان ۱۲۵۷۵۰۹ مشترک است که از این تعداد ۹۳۳۵۶۵ مشترک شهری و ۳۲۳۹۴۴  مشترک روستایی است.

حسن بکلو در خاتمه ضریب نفوذ برق در آذربایجان غربی ۹۹.۹۸ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار