رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز خبر داد ؛

کسب مدال طلا توسط دانش آموزان البرزی در لیگ علمی پایا

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز گفت : دانش آموزان بسیجی استان البرز 2 مدال طلا و یک مدال نقره ی دوازدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در مشهد را کسب کردند.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۴۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش سرویس  بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، پاسدار سیدجلیل موسوی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: دانش آموزان دختر بسیجی استان البرز توانستند در مرحله استانی وهمچنین کشوری لیگ علمی پایا مقام اول را از آن خود کنند.

کسب مدال طلا توسط دانش آموزان البرزی در لیگ علمی پایا

وی افزود : دانش آموزان بسیجی استان البرز 2 مدال طلا و یک مدال نقره ی دوازدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در مشهد را کسب کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز با بیان اینکه بزرگ‌ترین آزمون گروهی علمیکشور توسط سازمان بسیج دانش آموزی و موسسه رزمندگان اسلام  با هدف ترویج یادگیری مشارکتی در مشهد برگزار شد ، اظهار داشت : در این رویداد در بهمن ماه ٩٧، ٤١ هزار نفر در ١٢ رشته شرکت کردند که از این تعداد، ١٢هزار نفر در مرحله نیمه نهایی و ٦٠٠ نفر در مرحله پایانی حضور داشتند.

وی تصریح کرد :  این آزمون در سه بخش آزمون فردی پاسخ کوتاه، آزمون امدادی و آزمون تشریحی فردی و گروهی برگزار شد.

لازم به ذکر است ، در این دوره از مسابقات که با حضور شرکت کنندگان بین المللی از کشور‌های انگلستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق، هندوستان، سوریه و لبنان در مشهد برگزار شد، ٣٦نفر در بخش فردی و ٣٦ تیم در بخش گروهی مدال دریافت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها