خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ایران به پشتوانه شهدا مقابل استکبار جهانی ایستاده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا امروز مقتدرانه در برابر استکبار و توطئه‌ها آنان ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۳۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید «حسین باپیری» با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌های ماندگار نظام اسلامی خون شهداست، اظهار کرد: خانواده، فرزندان و همسران شهدا مطمئن باشند که سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از خداوند متعال حامی آنان است.

وی ادامه داد: وقتی فردی در راه اسلام، قرآن، دین و انقلاب جان خود را نثار می‌کند، مسلم است که صاحب و پشتیبان خانواده آن شهید نیز خداوند متعال خواهد بود.

این مسوول گفت: راه شهیدان راه قرآن و دین بوده و وظیفه همه ما این است که در راه توسعه اهداف شهدا کوشا باشیم و در این مسیر تلاش کنیم و نگذاریم خون پاک شهیدان پایمال شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی هدف از دیدار با خانواده شهدا را تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا عنوان کرد و افزود: ما به آنچه که شهیدان مدعی آن بودند می‌بالیم و همواره سعی خواهیم کرد راه شهدا را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: امروز سرمایه بسیار بزرگ و گرانقدری نصیب خانواده‌ شهدا شده و این خانواده‌ها باید از این گنجینه‌های ارزشمند که اهداف شهدا بوده است، صیانت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار