تولید مستند بیگانه توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان

مدیر واحد هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند بیگانه داستان زندگی «فیض‌الله شهلایی‌اصل» آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس توسط این اداره‌کل خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
مدیر واحد هنری و سینمایی تولید مستند بیگانه توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمداداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از تولید مستند «بیگانه» توسط این اداره‌کل خبر داد و گفت:: این مستند داستان زندگی «فیض‌الله شهلایی‌اصل» آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس است.
سید علی‌نقی کرامت افزود: این فیلم به کارگردانی «سیدمحمد علوی» کارگردان جوان کهگیلویه وبویراحمدی و تهیه‌کنندگی مدیریت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حال تولید است.
مدیر واحد هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیض‌الله شهلایی‌اصل از آزادگان سرافراز این استان است که بیش از ۵ سال از عمر خود را در زندان‌های بعثی‌ها گذراند.
محمد علوی فیلمساز جوان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: ساخت مستند بیگانه از ۳۰ مردادماه آغاز و امیدواریم تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ به پایان برسد و مراحل تدوین آن همزمان با تصویربرداری انجام می‌شود.
این کارگردان جوان افزود: این مستند با عنوان "بیگانه" در خانه این جانباز و آزاده دفاع مقدس در روستای باگ از توابع شهر پاتاوه و همچنین شهر "یاسوج" و چندین لوکیشن معروف دیگر طی مدت ۳۰ روز فیلمبرداری می‌شود و شامل مصاحبه، تصاویر آرشیوی و البته بازسازی لحظه‌های مهم و حیاتی در زندگی "فیض الله شهلایی" است.
به گفته علوی این اثر مستند به دو برهه از زندگی "فیض الله شهلایی آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس" می‌پردازد.
علوی ساخت مستند سرداران شهید عنایت الله بازگیر و شهید سید مرتضی شیرودی، مستند غواص گمنام، فیلم کوتاه کافه سزار، مستند قابله را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.
ارسال نظرات