خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۶۹۰۶۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

فرماندهي سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري بسيج فرارسیدن هفته دولت را به مردم شهرستان بندرماهشهر تبریک گفت.

 

سرهنگ پاسدار كريم بابائي فرماندهي سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندرماهشهر مطرح كرد :

هفته اول شهریورماه هر سال یادآور فداکاری‌ فرزندان خدمتگزار و گرانقدر انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر است. بزرگ‌مردانی که خدمتگزاری بی‌ادعا به مردم و تلاش‌ و فداکاری‌ الهی آنها در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی برای همیشه شایسته تقدیر و تجلیل است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و چهارم شهریورماه (روز کارمند) را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد در شهرستان ولايت مدار و شهيدپرور بندرماهشهر تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تحت زعامت حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ بابائي در ادامه گفت :
ان شاءالله، که با همدلی و همزبانی و سرلوحه قرار دادن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت گامهای موثری در جهت رسیدن به (دولت اسلامی) که زمینه ساز (تمدن نوین اسلامی )است برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها