مسئول سازمان بسیج اصناف، تجار و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروزه بسیجیان اصناف، بازاریان و تجار بازوی توانمند نظام برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۶۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف، تجار و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی بسیج اصناف و بازاریان این نهاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: نام بسیج در هر کجا که باشد چون ستاره ای درخشان از معنویت و صداقت است.

وی با اشاره به این مطلب که در گذشته اصناف و بازاریان با طاغوتیان مبارزه کردند،  اظهار کرد: امروزه این قشر، با سابقه درخشان در راستای جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را بر دوش دارند و بازوی توانمند نظام برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.

بخته ای بیان کرد: اصناف نقش موثری در نهضت پیروزی و ماندگاری انقلاب داشته اند و امروز نیز پیرو امر رهبر معظم انقلاب  در حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه گام برداشته و حرکت خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: روز قشر بسیج اصناف بهترین فرصت قدردانی از زحمات فعالان این بخش می باشد و. در این راستا و طی این مراسم از 36 خانواده و تعدادی از فعالان اقتصادی، بازاریان و تجار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات