جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز اصناف سرداران جنگ اقتصادی کشور در برابر دشمن هستند و برای غالب شدن بر دشمن باید شعار تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی، را در خود تقویت و الگوی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۶۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

به گزارش سرویس بسیج اصناف  خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی بسیج اصناف و بازاریان این نهاد که در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز اصناف سرداران جنگ اقتصادی کشور در برابر دشمن هستند، برای غالب شدن بر دشمن باید شعار تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی، را در خود تقویت و الگوی خود قرار داده و با قاچاق سازمان یافته کالا مبارزه کنیم تا تولید ملی رونق یابد.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان باید توجه ویژه ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند چرا که فرامین رهبری نقشه راهی برای ورود به چهل سال دوم انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و با هنر، از دولت این شهیدان به عنوان اولین دولت ولایی و انقلابی انقلاب نام برد و گفت: این دولت با تفکر انقلابی و جهادی بعد از دولت لیبرال ها بر سر کار آمده است.

وی با تاکید بر این مطلب که امروز دولت مردان با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر باید روش و منش و اخلاق مداری آنها را سر لوحه کار خود قرار دهند، افزود: اگر مسئولان و دولت مردان تفکر انقلابی و روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با پیگیری اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، می توان مشکلات بخشهای گوناگون کشور را حل و بر تحریم ها غلبه کرد.

ناظری بیان کرد: بعد از قشر روحانیت، قشر اصناف و بازاریان بیشترین نقش را در دفاع مقدس بر عهده داشته اند چرا که اصناف و بازاریان اولین گروههای بودند که به ندای امام راحل(ره) لبیک گفته و در میدان نبرد حاضر شدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: شهید عراقی یکی از 10 هزار شهید قشر اصناف است که در عرصه نبرد خوش درخشید و نقش شاخصی در پیروزی انقلاب ایفا کرده است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که سه عامل مهم رهبری، روحانیت و وحدت و انسجام مردم باعث پیروزی مردم کشورمان در هر عرصه ای شده است، ادامه داد: در زلزله های کرمان، کرمانشاه و سیل اخیر، بسیجیان این قشر اولین گروهی بودند که کمک های خود را در راستای التیام دردهای آسیب دیدگان جمع آوری و به آنها ارسال کردند.

 

ارسال نظرات