سردار استکی در جمع بازنشستگان و کارکنان سپاه ناحیه لردگان و خانواده آنها با تشریح بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اصل بیانیه گام دوم انقلاب، امید به آینده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۴۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده قرارگاه سید الشهدا ، با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان  گفت: خانواده رکن اساسی جامعه است و اگر جامعه ای استحکام خانواده در آن متزلزل باشد ، فروپاشی آن قطعی است.

سردار استکی ادامه داد: دشمن می داند که اگر بخواهد بر نظام اسلامی ما پیروز شود از راه جنگ نظامی نمی تواند به این هدف برسد، لذا در نشست ها و جلسات فکری خود و با حضور کارشناسان نخبه به این راه حل رسیدند که اگر بر خانواده ها و جوانان تاثیر فرهنگی و ضددینی بگذارند ، می توانند اهداف خود را در این نظام اسلامی پیاده کنند.

یادگار دفاع مقدس افزود: خانواده در جامعه موردتاکید خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام است و یکی از راه های حفظ بنیان خانواده ها انجام صله رحم است که باز دشمن برای به انزوا کشاندن این فریضه مهم در فضای مجازی نقشه های زیادی به راه انداخت که باید در برابر آنها ایستاد و ضمن هوشیاری خانواده ها با آنها مقابله کرد.

سردار استکی در ادامه بیانات خود، بازنشستگان سپاه را بنیانگذاران انقلاب اسلامی و سپاه دانست و افزود: بازنشستگان آیینه شاغلین هستند و از بنیانگذاران انقلاب اسلامی و همچنین پیشکسوتان جهاد و شهادت می باشند که در دوران خدمت خود  ، در لباس سبز پاسداری مجاهدت آنها را دنیا فهمید و در زمان بازنشستگی نیز از یاران وفادارا انقلاب ومقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در چهل سال اول انقلاب اسلامی چالش ها ، فرازو نشیب های زیادی راکشور پشت سر گذاشت و دشمنان داخلی و خارجی برای  ساقط نمودن این نظام اسلامی و شیعه ، دسیسه های مختلف به راه انداختند و حتی در تریبون های رسمی اعلام کردند که نظام ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید، ولی به برکت خون شهدا و حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای با درایت این کشتی ،ایران اسلامی 40 سالگی خود را در 22 بهمن 97 جشن گرفت.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا علیه السلام ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری نوشته شد و تلاش زیادی برای تدوین آن صورت گرفت و این بیانیه ، اهداف و برنامه های کشور را بعد از چهل سال اول در پیش  روی دولتمردان و مردم قرار میدهد.

سردار استکی افزود: دشمنان سعی دارند با نا امید کردن فضای داخلی کشور از طریق فضای مجازی و سربازان سایبری خود در کشورهای مختلف ،به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام است برسند که گام دوم انقلاب اصل امید به آینده را مطرح می کند و این اصل برای جوانان ما مایه حرکت سریع در راه پیشرفت و اقتدار آفرینی است.

ارسال نظرات