مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در جمع بازنشستگان اداره شاهرود گفت: توجه به بزرگان و بازنشستگان یک فرهنگ اجتماعی شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۳۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
توجه به بزرگان و بازنشستگان یک فرهنگ اجتماعی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، ضمن گرامیداشت هفته دولت در جمع بازنشستگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: در اسلام سفارش اکید جهت توجه به بزرگان و پیشکسوتان شده و احترام به این بزرگواران مورد سفارش عقل و شرع ما می‌باشد.
وی همچنین در ادامه افزود: جامعه‌ای سالم می‌ماند که به بزرگان و پیشکسوتان توجه داشته و از تجربیات آن‌ها برای رشد و موفقیت آن استفاده نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با توجه به خطر فاصله گرفتن از گذشتگان وبزرگان تصریح کرد: بازنشستگان کوله باری از تجربه و تکیه گاهی امن برای مدیران و جوانان امروز هستند و احترام به بزرگان و بازنشستگان می‌بایست به صورت یک فرهنگ اجتماعی تبدیل شود.
درادامه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، ضمن تبریک هفته دولت و روز بازنشستگان گفت: بازنشستگی پایان راه نیست و آغازی برای خدمت رسانی در فضایی دیگر می‌باشد.
رضا مهدیان گفت:دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد است و می‌توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور، از این دوران به نحو مطلوب استفاده کرد.
دراین مراسم که همزمان با پنجم شهریور، روز تکریم خانواده وبازنشستگان، ضمن تقدیر از بازنشستگان اداره، از تلاش وخدمات ارزنده آنان درطول خدمت تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها