شکست سیاستهای دشمن در حمایت از تولید داخل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت: حمایت از تولید داخل شکست سیاست ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۳۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

سرهنگ پاسدار علیرضا زوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: حمایت از تولید داخلی عاملی بر شکست دشمن در حوزه اقتصاد کشور ایران می شود.

وی ادامه داد: در راستای شکست فعالیت های دشمن در حوزه ضربه زدن به اقتصاد کشورمان، باید حمایت از تولید داخل و مقابله با فرهنگ غرب گرایی به عنوان یک اولویت دنبال شود.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری چند سال اخیر با محوریت حوزه اقتصادی سخنرانی های گوناگون، تاکید زیادی بر حمایت از تولید داخل و ترویج اقتصاد مقاومتی داشته اند، در طی سالهای اخیر تمام تلاش دشمن بر ضربه وارد کردن به اقتصاد کشور بوده و ترویج و گسترش اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل راهکار اصلی در خنثی سازی فعالیتهای دشمنان در حوزه اقتصاد به شمار می آید.

وی افزود: در طی این مدت، مسئولان و مردم در جمهوری اسلامی ایران پس از تاکید دات مقام معظم رهبری، بر تقویت پارامترهای اقتصادی، معیشتی و ایجاد روند و نگاه تولید محور در بدنه جامعه، مراکز اقتصادی و صنعتی و بدنه حاکمیت که نگاه به درون و درون افزایی و توجه به ظرفیت های مادی و معنوی این کشور، جوانان نخبه، دانشگاهیان و صنعتگران دارد این حوزه را به عنوان یک اولویت دنبال می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات