میزهای خدمت سپاه فرصتی برای خدمات رسانی بیشتر به آحاد مردم

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: میزهای خدمتی که توسط سپاه در مناطق مختلف برگزاری می شود، فرصتی مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۹۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

غلام حیدر زورقی رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: میزهای خدمت سپاه و بسیج که در نقاط مختلف با شعار "خدمت بی منت" برگزار می شود، گامی موثر و خوب در ارتباط و دسترسی مردم به مسئولان دستگاه های مختلف است.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهتر و رفع مشکلات و پیگیری مطالبات و درخواست های مردم، آمادگی داریم در دورترین نقاط سیستان و بلوچستان به همراه معاونین و کارشناسان مربوطه حاضر شده و به ارائه خدمات و پاسخگویی بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یک نعمت برای مسئولان و کارمندان محسوب می شود و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در میزهای خدمت باید اطلاع رسانی لازم از قبل از اجرا، توسط رسانه ها و نهاد مقدس سپاه به مخاطبان دستگاه ها و نهادهای حاضر در میزهای خدمت را انجام دهند تا بتوان در مدت اجرای این برنامه به تعداد بیشتری پاسخگویی مطالبات و درخواست ها انجام مشکلان بسیاری را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار