خبرهای داغ:
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین
حجت الاسلام حیدری گفت: اطلس جغرافیایی جرایم سرقت که جزو مصوبات قبلی این جلسات بوده باید هرچه زودتر تدوین نهایی شود تا به یک ارزیابی و برنامه ریزی بهتر در مقابله با اینگونه جرایم برسیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۶۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص که با موضوع سرقت در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین تشکیل شد، بیان کرد: پیشگیری از سرقت با اقدامات جزیره‌ای به نتیجه‌ای نخواهد رسید و باید دستگاه‌های مسئول در این زمینه با اتحاد و هم افزایی برای کسب نتایج مطلوب به میدان بیایند.

وی گفت: هم اکنون چند کارگروه و ستاد در استانداری، نیروی انتظامی و دادگستری استان با همین موضوع فعال بوده و هرکدام نیز جلساتی در این خصوص داشته اند اما با این جلسات موازی و کلی گویی کار به نتیجه لازم نخواهد رسید.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین اضافه کرد: در همین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرم برای تحقق نتیجه مطلوب جای استانداری، فرمانداری و شهرداری‌ها به عنوان دستگاه‌های تاثیرگذار خالی است و باید آنها نیز پای کار بیایند.
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: اطلس جغرافیایی جرایم سرقت که جزو مصوبات قبلی این جلسات بوده باید هرچه زودتر تدوین نهایی شود تا به یک ارزیابی و برنامه ریزی بهتر در مقابله با اینگونه جرایم برسیم.

وی گفت: تدوین این اطلس می‌تواند به ما کمک کند که کدام دسته از سرقت‌ها در کدام مناطق بیشتر عمومیت دارد و تصمیم درست درخصوص هرکدام از آنها چه می‌تواند باشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین افزود: به منظور رصد بهتر این جرایم، بازار فروش اموال مسروقه هم باید به دقت رصد و شناسایی شوند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها