مرحله نخست جشن ملی عاطفه‌ها در تاریخ‌های هفتم و هشتم شهریورماه باهدف جمع‌آوری کمک برای تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۶۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: باهدف تأمین نیاز‌های تحصیلی خانواده‌های نیازمند و در آستانه بازگشایی مدارس، جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با شعار «بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم» برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن در تاریخ هفتم شهریورماه با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر کلیه شهرستان‌ها و روز جمعه هشتم شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

رحیمی گفت: مرحله دوم این جشن نیز در دهم شهریورماه و در سطح مدارس کلیه شهرستان‌ها با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان باهدف کمک به محصلین نیازمند همان مدارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نیکوکاران جهت مشارکت در این جشن می‌توانند هم از طریق واریز کمک نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی بنام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هم به‌صورت اهدای لوازم التحریر، پوشاک و کمک‌های غیر نقدی کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: یکی دیگر از روش‌های سریع و آسان مشارکت در این جشن پرداخت کمک به‌صورت الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد #۰۸۷۸۸۷۷ و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از طریق گوشی تلفن همراه است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات