خبرهای داغ:
مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس گفت: امورات انقلاب و اهل بیت (ع) توسط هیئتی‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۳۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، لطف‌الله حقیقی، مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس در مراسم تودیع خود با بیان اینکه امورات انقلاب و اهل بیت(ع) توسط هیئتی‌ها انجام می‌شود، به رویكرد جوان‌گرایی در هیئت رزمندگان اسلام استان فارس اشاره کرد و گفت: در سالی كه گذشت هیئت رزمندگان اسلام در استان فارس رویكرد جوان‌گرایی را در پیش گرفت به طوری كه تمام مسئولان این هیئت دارای یك معاون اجرایی جوان هستند.

وی با اشاره به وقوع سیل در اوایل سال جاری نیز گفت: در آن ایام اعضای هیئت رزمندگان اسلام برای كمك به مردم ورود پیدا كردند به طوری كه تنها در شهر خفر، دستگاه خبازی این هیئت با پخت روزانه ۵ هزار تا ۱۰ هزار قرص نان فعالیت می‌كرد.

مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس با بیان اینكه امورات انقلاب و اهل بیت(ع) توسط هیئتی‌ها انجام می‌شود، ضمن تصریح بر اینکه امروز هر هیئت حداقل ۱۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان كمك كرده است، گفت:‌همچنین گروه‌های جهادی هیئت رزمندگان استان فارس نیز برای بازسازی به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.

حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۷ هیئت رزمندگان اسلام از استان فارس در ایام اربعین امسال دارای موكب هستند تصریح کرد: تاكنون در كشور ۲ هزار و ۵۰۰ موكب از ایران برای ایام اربعین نام‌نویسی كرده‌اند كه به احتمال زیاد این تعداد تا آن زمان به ۲ هزار و ۸۰۰ موكب برسد.

حقیقی با بیان اینكه در هیئت رزمندگان اسلام بیش از ۱۰۰ موكب در ایام اربعین فعالیت خواهند كرد، گفت: بنا شده است كه در ایام اربعین در مدخل‌های ورودی و خروجی هر منطقه تحت نفوذ هیئت رزمندگان اسلام در فارس موكب‌هایی استقرار داده شوند.

مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس بیان كرد: این هیئت هم‌اكنون در استان فارس دارای ۵۹ هیئت مركزی، ۴۲ هیئت جوانان عاشورایی و ۳۰ هیئت بانوان است و در استان فارس حداقل ۱۲۵ هیئت قوی و موفق داریم.

منبع:شیرازه

ارسال نظرات
پر بیننده ها