فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تکریم مردم را وظیفه اصلی یک مدیر دانست و گفت: رضایت مردم باید سر لوحه کار مسوولین باشد.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۱۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
به گزارش سرویس بسیج کارمندی خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر  دیروز در آیین گرامیداشت روز کارمند که با حضور تمامی مسوولین ادارات استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، از زحمات و خدمات همه دولتمردان خدوم و متعهد تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه کسانی که نام زیبای بسیجی را به خود میگیرند، باید تواضع لازم را در برخورد با مردم داشته باشند.

سردار رجبی با بیان ویژگی‌های کارمندان ادامه داد: روز کارمندی، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی در هر گوشه از ایران اسلامی باید از مهمترین اهداف و دغدغه یک مدیر و مسوول باشد افزود: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که در بسیاری از موارد برای رفع هر معضل و هر مشکلی نیاز به در کنار هم و یک دست عمل کردن مسوولین در جهت به انجام رساندن بسیاری از کار‌ها را می‌طلبد.

سردار رجبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: کسی که در کشور و در شرایط جنگ اقتصادی مشغول به تولید است یک رزمنده است افزود: هر کدام از فرمایشات گهربار رهبری حاوی کلید واژه‌هایی بود که همه کارمندان و مسوولین با دقت در آن می‌توانند افراد شایسته در حوزه کاری خود باشند.

وی خطاب به مسوولین استانی افزود: بسیاری از مسولین بر حسب عادت و روال اداری یک کار یک ماهه را در عرض یک سال انجام می‌دهند واین در حالی است که از مدیران و مسئولین انتظار می‌رود در جهت حل مشکلات مردم و توسعه و عمران و آبادانی استان تلاش نمایند.

سردار رجبی در پایان افزود: امیدوارم تمام دولتمردان با همدلی و همزبانی و با روحیه مجاهدانه و انقلابی هر چه بیشتر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین محقق نمودن اهداف عالیه ادارات استان بتوانند گام‌های بلندی را برای ترقی و خدمت به مردم بردارند.

در ادامه سرهنگ بنده مرادی مسوول بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت:سازمان بسیج کارمندان با جامعه هدف ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر کارمند و ۱۲ حوزه مقاومت و ۱۴۳ پایگاه مقاومت، بیش از ده هزار و ۵۰۰ نفر کارمند بسیجی به عضویت بسیج در آمده که امیدواریم این تعداد در سال آینده به ۸۵ درصد تحقق یابد.

بنده مرادی گفت:سازمان بسیج کارمندان استان کردستان یکی از سازمان‌های فعال و پویای سطح کشور است که با نقش آفرینی کارمندان بسیجی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرمانده محترم سپاه بیت المقدس کردستان توانسته است به ماموریت‌های خود در عرصه‌های مختلف ادامه دهد.

در ادامه بهمن مرادنیا خطاب به مدیران و کارمندان دولت در استان گفت: تمامی دولت مردان باید رضایتمندی و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به وجود همبستگی بین دولت و ملت در اوایل انقلاب اشاره کرد وگفت: در شرایط بحرانی اوایل انقلاب همه برای به پیروزی رساندن این نظام با جان خود تلاش کردند و امروز وظیفه ما در مقابل آنان خدمت به این نظام و ملت آن است.

مرادنیا با ذکر شرایط حساس کشور افزود: در حال حاضر نیز مانند اوایل انقلاب باید همه یک صدا و در کنار هم برای عبور از این بحران تلاش کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کار جهادی عنوان کرد: دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی میخواهد این ملت را از پای درآورد که ما با انجام وظیفه صادقانه در حوزه خدمت رسانی به مردم میتوانیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

مرادنیا به فراوانی پروژه‌های قابل افتتاح در کردستان به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۲۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۱ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و بهره بردای از تعدادی دیگر از پروژه‌ها به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان موکول شده است.


وی خاطر نشان کرد: دو پروژه مهم پایاب سد آزاد با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان و آبرسانی به ۴۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان از طرح‌های عظیم حوزه آب و کشاورزی هستند که با پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است.


استاندار کردستان تصویب طرح‌های پیشران توسعه کشاورزی را برای کردستان مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با لطف و دستور مقام معظم رهبری اعتبار مورد نیاز از صندوق دخیره ارزی در اختیار استان قرارگیرد.


در پایان این مراسم نشان لیاقت از طرف استاندار کردستان به سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اهدا و به رسم یاد بود از تعدادی از مدیران و کارمندان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات