معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

همراهی با مردم از ویژگی های مهم سپاه است

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: یکی از ویژگی‌های مهم سپاه قرار داشتن آن در کنار مردم است چراکه سپاه بدون مردم معنا ندارد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر در گام دوم انقلاب قرار گرفته و چهل سالگی انقلاب را دیده‌ایم و ان‌شاءالله با تربیت فرزندان مستعد، انقلاب چله‌ها به خود خواهد دید.

وی ادامه داد: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها، پُر کردن اوقات فراغت و جلوگیری از مشکلات جسمانی و خانوادگی، اقدام به برگزاری جشنواره رهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسرکرده است و با آمادگی کامل میزبان این دوره خواهیم بود.

گلمحمدزاده اضافه کرد: این مسابقات در ۱۲ سالن و با حضور ۲ هزار نفر از سراسر کشور برگزار خواهد شد. سپاه عاشورا با تمام توان میزبان این دوره خواهد بود و این یک فرصت فوق‌العاده‌ای است که بتوانیم ظرفیت تبریز را نشان بدهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا ادامه داد: برای میهمانان این مسابقات برنامه‌های فرهنگی مختلفی هم تدارک دیده شده و در شمیم شهدا، برنامه‌هایی مانند شبی با شهدا و برنامه تبریز گردی برای میهمانان برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها