فرمانده حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه اراک خبرداد:

اجرای طرح دولت‌یار از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در بسیج ادارات اراک

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک از اجرای طرح دولت‌یار از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در بسیج ادارات کل خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۸۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به  اجرای طرح دولت‌یار از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در بسیج ادارات کل گفت: به یاری خداوند متعال و همت و اراده کارمندان بسیجی این طرح از آغاز هفته دولت شروع شده و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

وی با تشریح جزئیات این طرح بیان داشت: از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس برنامه‌های بصیرتی، خدماتی، فرهنگی و جهادی مختلفی در استان از جمله اردوهای جهادی،میزهای خدمت،سرکشی از خانواده های شهدا و نشست های بصیرتی و سیاسی برگزار می‌شود. 

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک در این خصوص ادامه داد: مهم‌ترین برنامه این طرح همایش روز کارمند و یادواره شهدای کارمند به همراه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که دهم شهریور برگزارخواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در بین کارمندان بسیجی که یکی از شاخه های مهم این طرح می باشد گفت: یکی از وظایف اصلی بسیج ادارات رفع محرومیت‌های آموزشی، فرهنگی، پزشکی و... است که در دستور کار قرار گرفته است.

سروان عبدی با اشاره به اهداف بلند اردوهای جهادی تصریح کرد: برگزاری طرح‌های جهادی در کشور تضمین کننده اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات نقش آفرینی بسیجیان کارمند را در حل مشکلات کشور در طی این چند سال اخیر موثر خواند و افزود: کارمندان بسیجی در ادارات امروز به عنوان پرچم‌داران مسیر توسعه و اقتدار علمی کشور باید هوشیاری و بصیرت انقلابی خویش را برای دفع توطئه‌های دشمنان همچنان حفظ کنند

 سروان عبدی در پایان خاطر نشان کرد: طرح دولت‌یار از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس که با محوریت کارمندان بسیجی انجام می شود زمینه های خوبی را برای تشکیل دولت اسلامی و خدمت بی منت به مردم را فراهم می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات