مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهری شازند با حضورجمعی از مسئولین شهرستان اعم از حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه، عرب فرماندار ، سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند و شعبانی شهردار درهفته دولت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

 

افتتحاح پروژه های عمرانی شهرستان شازند به دست مسئولین انجام گرفت

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند ؛شعبانی در افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرستان اظهار کرد : در هفته دولت تعداد 12 پروژه عمرانی در شهرستان شازند به ارزش ده میلیارد تومان در حوزه های شهری ، روستایی و کشاورزی افتتاح میشود.

وی با بیان اینکه هفته دولت زمان مناسبی برای مسئولان است تا اقدامات و فعالیت‌ها را با افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی به اطلاع مردم برسانند، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع اقدامات و فعالیت‌ها از سوی دستگاه‌ها تاکید نمود.

این مقام مسئول تاکید کرد: از دیدگاه مکتب حیاتبخش اهل بیت (ع) خدمت بی منت به مردم وظیفه اصلی مسئولین است و خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد.

ایشان اضافه کرد: تمام دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  درسایه وحدت وهمدلی بوده و همیشه باید تلاش داشته باشیم که این وحدت در جامعه به خوبی حفظ شود. 

شهردار شازند گفت: در سیره امام حسین (ع) در زمینه خدمت رسانی، نکات ظریفی وجود دارد که دقت بیشتر خادمان دلسوز را می طلبد و توجه به شخصیت و حیثیت افراد در امر خدمت رسانی از مهم ترین ویژگی هایی است که  شایان توجه می باشد. 

مردم بار امانت سنگینی را بر دوش ما گذاشته اند و ما هم باید به وظیفه سختی که پیش رو داریم واقف باشیم. 
 
وی تصریح کرد: امروز باید یکصدا و همدل بوده و دست به دست هم دهیم و مطمئن باشیم که می توانیم بار امانتی که بر دوش گرفته ایم را به خوبی و به سلامت به مقصد برسانیم. 

شعبانی تصریح کرد: در برهه کنونی وظیفه همه ما خدمت به خلق خداست و در این رابط بزرگان ما بسیار تأکید دارند که خدمت به خلق باعث ثواب‏های مضاعف و فراوان در کارنامه عمل می‏شود .

 

وی بیان داشت: هدف همه مسئولان نظام خدمتگذاری به مردم است و نظام اسلامی خدمتگذار این ملت است و کاری جز خدمت ندارد.

ایشان با تأکید بر خدمت‏رسانی به مردم محروم گفت: امروز خدمت کردن به مردم محروم که دسترسی به امکانات ندارند، جهاد فی سبیل الله است.

 شهردار شازند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و فداکاری‌های شهیدان برای استقرار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری به افق‌های پیش رو امیدواریم .  

افتتحاح پروژه های عمرانی شهرستان شازند به دست مسئولین انجام گرفتافتتحاح پروژه های عمرانی شهرستان شازند به دست مسئولین انجام گرفت    افتتحاح پروژه های عمرانی شهرستان شازند به دست مسئولین انجام گرفت

ارسال نظرات