کارگاه توانمندسازی مربیان فنی گروه‌های سرود استان گیلان به همت معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، کارگاه توانمندسازی مربیان فنی گروه‌های سرود استان گیلان به همت معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه یکی از ابزار مهم در چهل سال دوم انقلاب هنر است اظهار داشت: جبهه غرب در زمینه هنر برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده است.

سرهنگ کامیار مهدی‌پور با اشاره به اینکه در برنامه ریزی غربی‌ها نماد سازی برای تربیت انجام می‌شود تصریح کرد: سرمایه گذاری سنگین جبهه غرب در زمینه ساخت فیلم است.

وی با بیان اینکه باید مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کرده و ترویج کنیم خاطرنشان کرد: سال گذشته جشنواره سرود را برگزار کردیم که این جشنواره امسال نیز برگزار می‌شود.

مهدی پور با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های مهم دوران انقلاب بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های سرود آن ایام بود عنوان داشت: هنوز سرود‌های دوران انقلاب به یادگار مانده است و این کیفیت آن سرود‌ها را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک ظرفیت بسیار خوبی دارد گفت: یک از تمرکز‌های ما بر روی ظرفیت بسیج است و جبهه هنری نیز نیاز به پشتکار و جدیت ما دارد.
معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم به موضوع سرود و موسیقی علاقه دارند تصریح کرد: مردم از کار‌های ارزنده حمایت می‌کنند و به همین دلیل باید تعدا اینگونه کار‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات