رئیس سازمان بسیج رسانه البرز:

اصحاب رسانه در تبیین و تقویت جایگاه خانواده نقش ویژه ای دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به اهمیت فرزندپروری و جایگاه خانواده به عنوان یکی از موضوعات با اهمیت در عصر کنونی، گفت: اصحاب رسانه در ارتقاء جایگاه خانواده و فرزندآوری نقش ویژه ای دارند.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار ابراهیم نوروزی فر در حاشیه آئین دورهمی معرفتی و بصیرتی اصحاب رسانه و خانواده های آنان که در دشت بهشت محمدشهر کرج برگزار شد، گفت: یکی از عرصه های قابل تمرکز برای اصحاب رسانه در عصر کنونی محور « خانواده» است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اهمیت جایگاه معرفت افزایی و بصیرت مندی در خبرنگاران، افزود: محوریت جایگاه خانواده، ضرورت حفظ و تحکیم آن با بهره مندی از رسانه یکی از اولویت های حائز اهمیت در عصر کنونی است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت رسانه در استان البرز، بیان کرد: برپایی همایش ها و نشست هایی در قالب دورهمی اصحاب رسانه یکی از راهکارهای ممکن در جهت پیشرفت هر چه بهتر رفاقت و همزیستی مومنانه است.

پاسدار نوروزی فر در پایان خاطرنشان کرد: برپایی دوره های آموزشی با اهتمام سازمان بسیج رسانه استان البرز در قالب بصیرت افزایی و معرفت بخشی بخشی از اهداف این سازمان در جهت تعالی رشد جایگاه رسانه است.

گفتنی است، حضور اعضاء خانواده اصحاب رسانه در این دورهمی که برای دومین سال با همت سازمان بسیج رسانه البرز برگزار شد از جاذبه های موثر این همایش بود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار