خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین

سه واحد در شهرک صنعتی آوج فعال است/ایجاد اشتغال بیش از 500 نفر در شهرک صنعتی آوج

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: هشت واحد صنعتی در این شهرک وجود دارد که پنج واحد راکد و سه واحد در حال ساماندهی و بهره برداری است و بزودی به شش واحد می رسد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۶۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز طی بازدید استاندار قزوین و مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه های شهرستان آوج، که به مناسبت هفته دولت انجام شد، یک واحد میوه خشک کنی افتتاح شد.

شرکت تولید و بسته بندی میوه خشک کن فراهانی با اشتغال دو نفر و حجم تولید روزانه یک تن و با اعتبار 14میلیارد و 500 میلیون ریال که در شهر صنعتی آوج قرار دارد.

خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این مراسم بیان کرد: شهرک صنعتی آوج دارای سه لیتر آب در ثانیه و پانزده مگاوات برق می باشد و قرار است 45 مگاوات دیگر به این شهرک اضافه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: 24 قرارداد با سرمایه گذاران این شهرک بسته شد و برای 589 نفر اشتغالزایی شده است.

خانپور عنوان کرد: هشت واحد صنعتی در این شهرک وجود دارد که پنج واحد راکد و سه واحد در حال ساماندهی و بهره برداری است و بزودی به شش واحد می رسد.

وی افزود: انتظار می رود مردم شهرستان برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی آوج حضور یابند زیرا به دلیل بعد مسافت، سرمایه گذاران رغبتی برای حضور در شهرک ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار