خبرهای داغ:
علیرضایی گفت: خدمات در شهرهای استان بطور متوازن ارائه شده اما شهرستان آوج از دید مسوولان دور مانده و نیاز به رسیدگی دارد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج در آئین افتتاح واحد تولیدی میوه خشک کنی در شهرک صنعتی آوج بیان کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی آوج دارای مشکلات جذب سرمایه گذار است، نیاز است تا جلسه ویژه ای با حضور مدیران استانی و سرمایه گذاران، عوامل این امر ریشه یابی شود.

وی گفت: 450 هکتار زمین از سوی کشاورزان به شهرک صنعتی اهدا شده و با ایجاد جلسه ویژه می توان مدارک این زمین ها احیا شود.

امام جمعه آوج اظهار کرد: با وجود مشکلات زیاد، سرمایه گذار جهت ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید وارد میدان می شود و نیاز است تا با برگزاری جلسه ویژه این مشکلات بازنگری و برطرف شود.

در ادامه نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج بیان کرد: شهرستان آوج در کشور به عنوان شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته معروف است.

وی با اشاره به توزیع ناعادلانه خدمات در سطح استان گفت: خدمات در شهرهای استان بطور متوازن ارائه شده اما شهرستان آوج از دید مسوولان دور مانده و نیاز به رسیدگی دارد.

فرماندار آوج اضافه کرد: باید امکانات و تسهیلات ویژه به این بخش تعلق گیرد و در حال حاضر فقط سه واحد در شهرک صنعتی آوج در حال فعالیت هستند و نیاز به اراده و تصمیم جدی است تا بتوانیم آوج که دروازه استان قزوین است را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

علیرضایی گفت: نیاز به تصمیمات اساسی و زیربنایی برای ایجاد آینده بهتر برای شهرستان آوج می باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها