همزمان با هفته دولت؛

مزار شهدای گمنام در خلیل آباد غبارروبی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مزار شهدای گمنام شهرستان خلیل آباد غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۵۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورا‌ها و مدیران، مزار شهدای گمنام شهرستان خلیل آباد غبارروبی و عطرافشانی شد.

شرکت کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردی ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ضمن غبارروبی مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده با آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی (ره) تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم اظهار داشت: در روز قیامت شهید با تمام ویژگی‌ها و خصوصیاتی که داشته محشور می‌شود و بوی عطر شهدا محشر را معطر می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید جایگاه فوق العاده‌ای در آموزه‌های دینی دارد، خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت و عطر آن و تأثیرگذاری که در بعد فرهنگی و معنوی و آرمان‌های شهدا دارد بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه خلیل آباد همچنین با تأکید بر اینکه مردم ارادت خاصی به شهدا دارند، تصریح کرد: یاد شهید و شهادت در جامعه زنده است و اگر غیر از این بگوییم در حق شهید جفا کرده ایم در اکثر برنامه‌هایی که برگزار می‌شود قطعاً از شهدا و خانواده شهدا یاد می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار