رضاپورعلی ابادی مسئول تربیت بدنی سپاه ثارالله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : کاروان اعزامی بسیج تربیت بدنی به یازدهمین دوره المپیاد استعدادیابی بسیج کشوردراستان سمنان موفق گردید در رشته کاراته باکسب یک مدال طلا یک نقره و پنج برنز مقام نخست کشور را در این مسابقات به خود اختصاص بدهد .
کد خبر: ۹۱۶۸۸۰۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، رضاپورعلی ابادی مسئول تربیت بدنی سپاه ثارالله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : کاروان اعزامی بسیج تربیت بدنی به یازدهمین دوره المپیاد استعدادیابی بسیج کشوردراستان سمنان موفق گردید در رشته کاراته باکسب یک مدال طلا یک نقره و پنج برنز مقام نخست کشور را در این مسابقات به خود اختصاص بدهد .
وی تصریح کرد : در رشته جودو با کسب دو مقام انفرادی نقره و برنز در مقام چهارم کشور تکیه بزند شرکت کنندگان در این مسابقات بسیجیان منتخب استان کرمان بودند که پس از مسابقات انتخابی استان به المپیاد استعدادیابی ورزشی بسیج کشور راه یافتند و حائز رتبه گردیدند.
مسئول تربیت بدنی سپاه ثرالله خاطر نشان کرد: این افتخارآفرینی را حضور فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان کرمان ،مربیان ،سرپرستان و همه همکاران تبریک عرض می نمایم .

ارسال نظرات