بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

دیدارفرمانده و پرسنل ناحيه مقاومت بسيج خمین

فرماندارخمین گفت:هفته دولت فرصت گران‌ بهایی برای تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است
کد خبر: ۹۱۶۸۷۹۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛بمناسبت هفته دولت و همزمان با سومین روز از این هفته  بنام روزکارمندفرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با فرماندار خمین دیدار کردند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین دراین خصوص گفت:ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان باهنر ورجایی وهفته دولت روزکارمندرابه فرمانداروپرسنل خدوم فرمانداری تبریک گفتندوآرزوی توفیق روزافزون برای مسئولین نظام نمودند.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان خمین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت : این هفته فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر که بزرگترین آموزگار شیوه مدیریتی و خدمتی به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افق های تازه ای از رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

احمد طهرانی در ادامه بیان داشت : هفته دولت فرصت گران‌ بهایی برای تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است و فرصتی است تا مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه ‌های دولتی آشنا شده و به این باور برسند که مردان دولت هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و خشنودی خلق خدا و ایجاد جامعه‌ای سراسر شور و نشاط و امید ندارند .

وی در پایان با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و همدلی میان مردم و دولت اسلامی است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته دولت از مبانی ارزشی و اعتقادی جامعه است که مسئولان جامعه باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن اهتمام ورزند.

ارسال نظرات